יום רביעי, 15 ביולי 2009

הנה זה מתחיל באמת

אז בגלל שהפעם אני לוקחת את זה בשיא הרצינות הלכתי על כל החבילה שחדר הכושר מגיש לך כשאתה נרשם.

sefi_ga_8

אז התחנה השניה היא בניית אימון הכושר - אחרי שגילו לי אחוזי שומן גבוהים, תת משקל ואחוזי שריר נמוכים (מה מעלה את אחוזי השומן, כן גם לי זה היה נשמע מאוד מפתיע בהתחלה) יש צורך לייצר תכנית שתנסה לתקן את כל הבלגאן שגרמתי לעצמי בזה שהזנחתי את אימוני הכושר.

אז מה שמצפה לי זו תכנית 21 – תכנית אימונים במעקב של מאמני המכון אשר נמשכת 3 חודשים. כאשר במהלך החודש הראשון אני אמורה להגיע להתאמן לפחות 7 פעמים (וכך כל חודש בעצם ) ובסיום האימון אני אמורה להחתים את המדריך על זה שאכן ביצעתי את הכל.הייתי המומה שזה כזה בית ספר אבל הרי ברור שזה די משהו שאמור לגרום לי לבוא באמת, כאילו מישהו מחכה לי ואני אמורה להוכיח את השקעתי כי לא נעים להבריז וכאלה. זה די מרשים וממש סוג של יחס אישי שלא הכרתי קודם. מעניין אם זה משהו שבאמת יעבוד אצלי.

תכנית האימונים המלאה שלי נמצאת, בעצם, באתר של גו אקטיב ואני יכולה להיכנס ולנציץ בה בכל רגע נתון , אם נגיד מתחשק לי. אפילו עכשיו כשאחרי 12 בלילה. כן, ממש. אני גם חייבת לציין שזה ממש ממש רציני וגם שממש אבל ממש קר שם במכון. ובכלל אני כבר מפחדת שאני אצטרך להבריז ולא יהיה לי נעים עם כל ההשקעה הזאת בי. מה? כולה נרשמתי למכון.

מחר אני מתחילה להתאמן ממש לבד לפי התכנית. אספר לכם איך היה. בנתיים קבלו עוד תמונה שלי מנסה להתרגל לזה שזה באמת רציני הפעם, בעודי מנסה את המכשירים. ובכלל שכחתי לספר שרק מלנסות את המכשירים בזמן בניית התכנית כבר נתפסו לי איזה כמה שריריים מהותיים. מה שרק אומר שאני ממש במצב קשה.

sefi_ga_30 sefi_ga_29

תודה רבה לערן מחלו על הצילומים לכבוד תחילת תכנית האימונים שלי.

2 תגובות:

rutrut אמר/ה...

עשית לי חשק, הגיע הזמן שגם אני אתחיל להתאמן. אני נרשמת מחר

saray אמר/ה...

נראה לי זה רעיון טוב להעקוב אחרי האימונים שלך בבלוג, ככה גם רואים את התוצאות יותר טוב וגם יש משהו שמונע ממך להפסיק!
שיהיה לך המון בהצלחה :)