יום שני, 20 ביולי 2009

הכי טוב להתאמן עם חבר

Picture 002 אני וקסלר אחרי האימון

הגעתי למסקנה הזאת לא אחת בחיים שלי. לכם ברגע שהתחלתי להתאמן ברצינות הפעם ומרוב שאני רצינית, אין לי כבר זמן לכתבו פוסטים כל היום. אז כשהתחלתי להתאמן עכשיו, ב"גו אקטיב" החלטתי שאני חייבת למצוא עם מי ללכת. כתבתי סטטוס בפייסבוק ומיד זיהיתי כמה ממכרי שנענו לקריאתי ואמרו שהם מתאמנים במכון הכתום. מאז כבר יצא לי להתאמן עם קסלר, שכבר הספיק לכתוב פוסט על כושר, מרוב שחיכה לי חצי שעה במכון , כי דפקתי איחור, הביא לו השראה. האמת היא זה נורא כיף להתאמן עם חברים וקצת לצחוק על כל מיני דברים, כמו המכשירים לשרירי הישבן. שמנו לב שכמעט על כל המכשירים, ציור ההדגמה הוא עם בחור, מלבד המכשירים לשריר הישבן, שזה מודגם על בחורה. לגברים לא צריך לשריר ישבן מפותחים, הם יכולים לחיות עם תחת רך ומגעיל????

האמת היא שקצת ברצינות עכשיו. החלטתי לחלוק איתכם את תדפיס המערכת שבה מנוהל כל האימון שלי. מסתבר שיש מערכות שנמצאות און- ליין שבהן ניתן בכל רגע נתון להיזכר בתכנית האימונים שלך ולראות את המדדים שלנו, כדי לדעת מה המטרות שלנו. רשת "גו אקטיב" החלה להשתמש במערכת כזאת וזה די מגניב. אז היום עשיתי לכם כמה צילומי מסך משם, אל תזדעזעו לשום כיוון. תת משקל, זה לא משהו שאני מקווה למות ממנו.

Fullscreen capture 7202009 45106 PM

תכנית האימונים שלי:

Screen Captures

זאת לא כל תכנית האימונים שלי, כי יש כמה תרגילים כתובים בכתב יד בזיכרון שלי., אבל זה העיקר. זה די קל. מרחמים עליי כי אני רזה ובחורה. אבל עוד 3 שבועות זה יהיה כבר הרבה יותר רציני.

מה אתם אומרים על התכנית שלי? יש משהו שהיתם מוסיפים? יש משהו שאתם עושים שהייתם רוצים להמליץ לי להוסיף לתכנית?

4 תגובות:

Jonathan Kessler אמר/ה...

היה כיף לצחוק איתך על המכשירים לשרירי ישבן :)

hello-kitty אמר/ה...

מעניין איזה תת משקל הוא היה נותן לי?!?!?
נראה ממש מקצועי ומדעי כל הסיפור.
אז בעצם אפשר לעשות דיטאת השמנה בחדר כושר?

way2yellow goes active אמר/ה...

kitty היקרה - לא מדובר בדיאטת השמנה אלא בבניית מסת שריר שתהפוך את הגוף לקצת יותר יפה. שומנים גם ככה יש ולא צריך יותר.

way2yellow goes active אמר/ה...

kessler - לא צריך לדאוג, גם מחר יהיה כיף ומצחיק. קבענו לשלוש וחצי, מבטיחה לא לאחר!