יום שני, 3 באוגוסט 2009

חזרתי מסין ישר לקרנבל

אתמול היה summer carnaval במועדון גו אקטיב בויצמן בתל אביב. הציגו לכל מי שרוצה להכיר את החוגים החדשים שלהם.  אני הלכתי לשניים מהם RPM  ו- BODYPUMP .  יש פירוט עליהם יותר למטה וזה די עייף אותי. אחרי שהייתי בחופש ולא התאמנתי יותר משבוע,  אבל היה ממש מגניב. זה כיף לשרוף קלוריות ביחד עם עוד אנשים ולא מרגישים כאילו אתה לבד נגד הזמן. החוגים עצמם מאוד מגניבים, יש תחושה שרוצים לתת לך קצת יותר ושתרגיש יותר מגניב תוך כדי  הסבל הגופני באימון. תמיד כיף לדעת שיש עוד אנשים שסובלים איתך.

קרנבל מודעההחוגים ברשת "גו אקטיב" שהם פיתוח בינלאומי של les mills ואלה חוגי כושר עם תכניות מיוחדות שלא משעממים אף פעם, כי בכל שלושה חודשים מחליפים בהם את כל התנועות והכל נהיה חדש ומרגש שוב. הנה ההסבר על אלה שהייתי בהם אתמול.

RPM - שיעור סייקלינג מובנה המבוסס על תנועות של רכיבת שטח. מעצים את הכושר האירובי ומשפר תפקודי לב-ריאה. שורף כ-800 קלוריות בשיעור. ספינינג אבל משודרג. קבלו וידאו:

BODYPUMP - שיעור מובנה עיצוב וחיזוק באמצעות משקולות. הדך המהירה לעיצוב שרירים ולהורדה במשקל. שורף כ-600 קלוריות בשיעור. הרבה יותר מגניב, לפחות בשבילי, מלהתאמן לבד, כי זה מעודד אותך להשקיע עוד ולא להפסיק אם במקרה פתאום לא בא לי יותר. שיעור ממש שווה. תיראו איך זה הולך, זה סרטון כזה מעוצב ומגניב, אבל המציאות היא די קרובה לזה:

האמת היא שהתגעגעתי לאימונים בשבוע שלא הייתי. אחזור בהקדם לתכנית שלי ואמשיך לעדכן.

בקרוב השקות חוגים של less mills  בכל המועדונים בארץ, יש למה לחכות. ועוד משהו ההשקות פתוחות לקהל הרחב ורק צריך להרשם כדי לשמור מקום.

אין לי תמונות מאתמול כי הייתי מזיעה מדי מכדי להצטלם, קבלו אבל תמונה שלי בסין:Picture 013

4 תגובות:

Unknown אמר/ה...

ה- RPM נראה הכי שווה וגם הכי מעייף.

תמונות מזיעות זה טוב...(:

בהצלחה עם הכושר

hello kitty אמר/ה...

עם כל החום והלחות בחוץ באמת רעיון מעולה להרשם לחדר כושר והזיע במזגן.

Unknown אמר/ה...

נשמע כה כיף!
עשית חשק אפילו לקאוצ פוטטו כמוני ללכת להתאמן

way2yellow goes active אמר/ה...

האמת היא שזה באמת מגניב, בעיקר זה שהחוגים משתנים כל הזמן וזה לא משעמם. אני גם צריכה כל הזמן תמריצים ללכת. לפעמים זה אפילו זה שיש מזגן במכון ובחוץ חם...