יום חמישי, 20 באוגוסט 2009

ספינינג עם מדונה

האמת היא שספינינג תמיד היה משהו שהפחיד אותי וגם שיעמם אותי במיוחד. השתדלתי רוב הזמן להתרחק מהחדר המוזר הזה עם הרבה זוגות אופניים ומדריך בבגדים הצמודים. הרי כבר ניסיתי כמה פעמים וכל פעם זה היה ניראה לי כמו נצח ולא נגמר, עזבו שזה נורא קשה פיזית. טוב, מאז הפעם האחרונה שניסיתי להיכנס לעניין הזה עברו איזה שנתיים לפחות ואני מקווה שהפכתי להיות קצת פחות מפונקת עם הזמן ואולי כדאי לנסות שוב.

למזלי יש לי הזדמנות לעשות את זה בסטייל. מחר, יום שישי ובשבוע הבא בימי שלישי, רביעי ושישי יש שיעורי ספינינג חינם לכל מי שרוצה להתנסות ולראות איך זה ב”גו אקטיב” בתל אביב. ולא סתם שיעורי ספינינג חינם, אלא עם תנועות חטובות של מדונה, המלכת הפופ הבלתי מעורערת, ברקע.

SPININ~1

מעניין אם להסתכל עליה ולראות איזה גוף יש לה בגיל 50 ידרבן אותי להתאמץ על האופניים ולשרוד עד הסוף. אני, לפחות, אנסה. גם אתם מוזמנים.

לפרטים הטכניים:

מועדון “גו אקטיב” בתל אביב נמצא במרכז ויצמן, רח’ ויצמן 14.

מי שרוצה לבוא ולא מנוי במכון יכול לתאם את הגעתו מראש בקבלה בטלפון הזה: 03-6099989

ביי נבתיים, זזתי לאימון וגם לעדכון תכנית האימונים, סופ”ש מהמם לכולם!

2 תגובות:

אורית אמר/ה...

ספי מהממת, הפוסט הזה בדיוק בשבילי-המכורה לספינינג! אגיע בטוח -מקווה שנתראה .
נשיקות

way2yellow goes active אמר/ה...

כן, איזה כיף שהולכים ביום שלישי.