יום חמישי, 27 באוגוסט 2009

גם ריקודי בטן זה ספורט

שוב הלכתי לחוג חדש בגו אקטיב, אבל לא חוג חדש עבורי, כי כבר עברתי לפחות שלושה חוגי ריקודי בטן בחיי. אין מה לעשות אנחנו חיים במדינה בה ריקודי הבטן הם , למזלינו, לא משהו בלתי מושג, אלא משהו שממש אפשר ללמוד לרקוד. אז בין אם אנחנו רוצות ללמוד ריקודי בטן כדי לפתות את הגברים שלנו, או בגלל המוזיקה המזרחית הכיפית, או סתם כי בא לנו להזיז את התחת ויש לנו תירוץ טוב, שזה יותר המקרה שלי, אז זה הופך את החוג לשעה מיוחדת בשבוע שאפשר להזיז את האיזורים הכי בוטילישס שלנו ולהנות מזה.

IMG_0475-1

אתמול, אחרי שחזרתי מהשיעור הרגשתי שהגוף שלי עבד. המורה החדשה, דליה בר, שהצטרפה לא מזמן למועדון גו אקטיב תל אביב החלה ללמד את כל תנועות הריקוד, המסובך למדי, די מהתחלה מה שהופך את השיעור לממש שיעור עיצוב. על כל תנועת טוסיק, בטן או ירכיים חוזרים כמה פעמים, מה שהופך את העבודה על השרירים האלה לאפקטיבית,  ומאחר והיא מלווה במוזיקה  משעשעת, זה גם כיף ולא הרגשתי אחרי השיעור כאילו  התאמנתי קשה וסבלתי במשך שעה.

אני כבר למדתי על בשרי הכאוב שצריך למצוא כמה דברים ממש כיפיים כדי להתמיד באימוני הכושר, וגםהבנתי שאימון קבוצתי מחזק את הרצון להתאמן ויותר כיף לבוא אליו, מאשר להתייצבלבד אל מול צי מכשירי הכושר. גם את זה אני עושה ומתקדמת בתכנית אימונים שלי ממש טוב, אבל אין כמו לרקוד ולהזיז את התחת ועוד לגלות שזה גם ספורט.הגילוי הוא מעט כואב, אבל בעיקר משמח.

IMG_0476-1 

וכשכולם הלכו היא עשתה לי ריקוד פרטי.. איך שזה נשמע. אבל כן, רק בשבילי.

5 תגובות:

Unknown אמר/ה...

ריקודי בטן זה מהמם

הסרטון עושה לגמרי חשק ללכת ללמוד גם לנענע את המותן

למה אין תמונות שלך??

hello kitty אמר/ה...

צריך שיהיה לך בטן ותחת בשביל שיהיה מה לנענע לא?

way2yellow goes active אמר/ה...

rotem - כן, זה באמת נורא כיף. לא יצי לי להצטלם. אבל נא יהולכת גם מחר, אויל אביא תמונות הפעם!

hello kitty - האמ תהיא שאת צודקת ולכן אני כל כך אוהבת לראו תאת המורה רוקדת, כי אני ניראת קצת כמו מקל בלי האיברים הנחוצים לאימונים, אבל זה כל הכיף, שזה כיף בכל זאת!

Jonathan Kessler אמר/ה...

ריקודי בטן זה לנשים, תביאי קצת אימוני כוח P:

צוות קמפוס שיאים אמר/ה...

הרבה אנשים לא יודעים את זה אבל בקמפוס שיאים של אוניברסיטת ת"א יש גם חוגי ריקודי עם, ריקודי בטן ועוד הרבה מאוד פעילויות נהדרות לגוף ולנפש.

ראינו את כתבותיך בבלוג וניהננו לראות ולעקוב אחר התמדתך והיינו רוצים להזמין אותך לנסות כמה שיעורים של ריקודי בטן גם אצלינו ולכתוב את חוות דעתך עליהם.



אם את מעוניינת נתאם לך כמה מפגשים חינם.

צרי קשר עם קובי......

ונשמח להכיר.



בברכה, צוות קמפוס שיאים
http://www.twitter.com/campus_siim