יום שלישי, 1 בספטמבר 2009

סלט ומרק לארוחת צהריים

IMG_0153

אז הנה היא ארוחת הצהריים שלי להיום. אפשר לומר שהיא עשויה משאריות. טוב, לפני שאספר על השאריות, ניראה ממה היא מורכבת:

בקערה הימנית – סלט ירוק מלקט לסלט, נבטי חמניה, אגוזי מלך וחמוציות מיובשות. הכל ברוטב של לימון ושמן קנולה וכמובן מלח.

בקערה השמאלית – מרק עוף עם גזר שבושל במרק ואיטריות מרק יפניות בטעם תה ירוק ובצבע ירוק, כפי שמתבקש.

IMG_0154

את הארוחה הזאת הכנתי באופן די ספונטני ובאמת משאריות של האוכל שהכנתי אתמול. אתמול הכנתי לראשונה בחיי בשר בקר ואפילו יצא לי טעים, כפי שאמרו הגברים שלמענם עמדתי על שתי המשבצות לפני הכיור :) את ההישג המרשים הזה לא הספקתי לצלם, אז היום זה הפיצוי. ואין ספק שהוא כלל לא הולם, אז סורי. אמנם זה אוכל בריא יותר,  אבל הוא מרגש פחות ואפילו קצת של כוסיות. טוב, הרבה מאוד של כוסיות, ולא במובן הטוב של המילה, כמובן. המרק הוכן כציר עוף לתבשיל הבשר, ואילו הסלט המורכב מעלים, הוא תוצאה של התמכרותי בעת האחרונה לנבטי חמניה ולצערי לא ניתן לאכול רק אותם לבדם, אז אכלתי כבר סלט ירוק, שבמקור הוכן גם כמנה ראשונה לארוחה של אתמול. האמת היא שאין מה לזלזל בסלט הירוק מאחר והוא מאוד בריא. אז מי אמר שאי אפשר לאכול טעים משאריות? מה גם, שהמרק בריא כי הוא ללא כל תוספות מלבד מרכיביו העיקריים שהם: עוף מים וירקות. כמובן שצריך קצת פחמימות כדי שתהיה אנרגיה וכאן נכנסות האיטריות בטעם תה ירוק. מוזר, אבל טעים.

בגלל שהיום זה היום הראשון של סתיו, לפחות מבחינה קלנדרית, אז חשבתי שזה כבר זמן סביר למרק וסורי שהקרעיות לא מלאות, פשוט אכלתי חצי מהאוכל לפני שחשבתי שכדאי לצלם את זה. לא גאוני במיוחד, אבל עדיין אסתטי. ואל תדאגו, לא אכלתי כל כך מעט..

והנה הצצה קטנה לאיך ניראה הסלון שלי. אין לזה שום ערך בריא או תזונתי, או כל קשר לכושר. אבל חשבתי שיעניין אתכם. הרחקתי את השולחן מהחלון כי היה קצת חם מדי, בדרך כלל פחות לחוץ כאן.

IMG_0156

המשך שבוע מעולה לכולם, אכלו בריא, עשו כושר וחכו לסופ”ש .נשיקות!

2 תגובות:

Liati אמר/ה...

איזה יופי, אני יושבת לי פה, זוללת פסטה ומקנאה.

way2yellow goes active אמר/ה...

מה רע בפסטה. עד עכשיו נמנעתי להגיב על זה. אני דווקא מקנאה בפסטה, בעיקר אם היא טעימה.
למרות שאני עדיין חושבת שמרק וסלט זה הכי טעים. ולא אכפת לי שיגידו שזה האוכל של האוכל.