יום רביעי, 30 בספטמבר 2009

סיור במכון – התל אביבי של גו אקטיב – אתם מוזמנים

אז ככה, השבוע כבר הספקתי לעשות את זה:

אבל מרוב שזה היה קשה (וגם כיף, אבל את זה הרגשתי רק בסוף) ובקושי שרדתי, לא הבאתי תמונות. מבטיחה להראות אותי מזיעה עם משקולת אכזרית בפעם הבאה.

אבל הבאתי מלא תמונות של החדר כושר בתל אביב, חלקן משעשעות למדי.

IMG_0664

מרוב ברזלים לא רואים את היער – סתם, זה אזור מכשירים המופעלים בלחץ אוויר ולכן הם נעים בצורה חלקה יותר מאשר אלה עם המשקולות, מה שמאפשר פעולה חלקה יותר וזורמת.

IMG_0665

חדר אימונים אישיים. בא לכם להתאמן עם מאמן, אבל לא בא לכם שכולם יראו איך אתם מתאמצים, אפשר לעשות את זה גם בחדר נפרד ובדיסקרטיות…

IMG_0673

אחד מאזורי ההליכונים – אנ ינורא אוהבת את הגוון האפור שבו צבוע הקיר. האמת היא שזה לא כל כך מצחיק כמו שזה נשמע. לי נורא חשוב העיצוב.

IMG_0679

זו הצצה לאזור המכשירים הרגילים. סורי שלא כל כך רואים, פשוט הנעליים הצהובות של הבחורה כאן משכו את תשומת ליבי, והכי חשוב זה שיש חלונות למכון ואפשר לראות את השמיים כשמתאמנים, זה מגניב.

IMG_0681

אוהבת את המינימליזם הכתמתם.

IMG_0683

המלתחות של הבנות, המראה מבריקה!

IMG_0684 IMG_0687

שלטים חשובים למלתחות…

IMG_0686

קשה לעלות מסת שריר, אבל עובדים על זה…

וזה גדי, הוא מתאמן במכון גו אקטיב בתל אביב ויש לו משקפיים מגניבים:

IMG_0678

מבטיחה לעדכן שוב ממש בקרוב ולקחת אתכם לסיורים וירטואליים במכונים נוספים של הרשת ואפילו אספר על המכשיר החדש שאני מאוהבת בו במכון. המשך שבוע אימונים מעולה!

3 תגובות:

אחת מגו אקטיב אמר/ה...

אני מאוד מחבבת את הבלוג שלך. נעים לי לקרוא אותו ובעיקר את הנאיביות שלך. מצד אחד את נראת וכותבת כמו בחורה אינטליגנטית...מצד שני את כותבת על דברים שאין לך מושג בהם. מנטרות שאת שומעת ממדריכים שסיימו קורס לפני חודשיים-שלושה, ואשר גם אני סיימתי ויודעת כמה חוסר ידע יש למדריכים...ותכניות האימונים העלאק אישיות...יוצאות מתכנת מחשב ואם תשווי בין התכנית שלך לשל, למשל, גדי עם המישקפיים, או עדיף אשה שמתאמנת בגו אקטיב תווכי לדעת שהתכניות שלכם די דומות.אולי אפילו זהות.
בקיצור, אני מלאת הערכה אלייך ועוד יותר למדריכים המקסימים של וויצמן, הם באמת מקסימים, אבל...אצלם המנטרות והציטוטים הקלישאיים הם עבודה, הם פשוט חייבים. את לא, אז רצוי להימנע ממשפטים סתמיים שאמרו לך ושאת מצטטת בלי להבין מה את אומרת כגון:
'זה אזור מכשירים המופעלים בלחץ אוויר ולכן הם נעים בצורה חלקה יותר מאשר אלה עם המשקולות, מה שמאפשר פעולה חלקה יותר וזורמת'
את יכולה להסביר לי מה זה 'צורה חלקה וזורמת יותר'? איך זה משפיע על השריר שלך????הכוח שלך??
המנעי מלחזור על הקישקושים שאומרים לך והתרכזי במה שאת יודעת, מרגישה,חווה...כך הבלוג היפה שלך, יהיה גם הרבה יותר רציני!
בהצלחה

way2yellow goes active אמר/ה...

לאחת מגו אקטיב - תודה רבה על התגובה. כשאני כותבת על המכשירים, הם מתארים את התחושה האישית שלי בלבד ולא שום מנטרה של אף אחד.
אני מאוד מרוצה מתכנית האימונים שלי ולא ממש מעניין אותי מה התכניות של האחרים, העיקר, בעייני, זה שלי יהיה טוב.
לגבי המכשירים בלחץ אוויר, הפעולה שהם עוזרים לשרירים שלנו לבצע היא אותה הפעולה כמו של מכשירם המופעלים במשקולות. תחושת ה"חלקות" היא עניין רק של נוחות, לפחות עבורי. כך אין מקרים שאת משחררת את המכשיר מהר מדי והמשקולות לא נופלות ולא עושות רעש. לי, יש גם תחושה שזה עושה פעולה אחידה יותר לשריר ומונעת את השחרור הפתאומי והפלת המשקולת שהזכרתי קודם.
לגבי המדריכים, אני מניחה שהם מעולים ויש לי כמה כאלה שפגשתי במקומות אחרים להשוות אליהם, אבל שוב. זו דעתי האישית בלבד.

אחת מגו אקטיב אמר/ה...

עדיין...אוהבת את הבלוג שלך!
והתמונות ממש מצוינות!